Strony

czwartek, 2 stycznia 2014

Piersi innych kobiet

     Ostatnio znalazłam blog MAHEDA - kobiety działającej w brafittingu i bardzo spodobał mi się post dotyczący piersi innych kobiet. Niestety są chyba jakieś problemy z wejściem na jej blog, ale jak tylko uda mi się to zamieszczę link do jej stronki.
     Post był o tym jak wyglądają piersi innych kobiet i Naszego wyobrażenia o nich. Szczerze mówiąc po tym poście oraz zdjęciach tam zamieszczonych dowartościowałam się sporo :) 
     O tym, ze Nasze piersi wyglądają różnie, wie każda z Nas. Jedne są większe, inne mniejsze, a jeszcze inne asymetryczne. Są kobiety po porodach i przed. Po karmieniu dzieci, itd. Kobiety idąc do brafitterki wstydzą się swoich piersi mając mylne wyobrażenie o piersiach innych kobiet.

     Na blogu Maheda była informacja, ze piersi jędrne i okrągłe jak na zdjęciu poniżej, ma bardzo mało kobiet.





     Na plażach toples spotykamy różnej budowy kobiety. Z resztą, gdyby wszystkie kobiety miały takie same biusty to byłoby chyba nudno.

Dlatego chciałabym Wam pokazać również piersi innych kobiet....

Kobiety, które jeszcze nie rodziły:





























oraz kobiety, które dzieci już mają:



 



 


      Tutaj odsyłam Was po więcej różnych zdjęć. Nie mamy się czego wstydzić. Na Nasze piersi działa zarówno ciąża, jak i utrata wagi. Ważna jest ich pielęgnacja, masaże, smarowanie oraz ćwiczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz